Обмін та Повернення


Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Умови повернення  товарів належної якості

Товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів після покупки не рахуючи дня покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

Тобто Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний або повернути за нього гроші на карту Приват Банку або в точці самовивозу, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

 

Обмін або повернення товару належної якості проводиться при збереженні:

- розрахункового документа

- товарного виду та споживчих властивостей

- цілісності, неушкодженості та всіх частин упаковки

- пломб, ярликів, захисних плівок

- заводського маркування

- товар не має слідів експлуатації

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

 

Заміна бракованого товару

Якщо ви отримали товар із заводським дефектом, який не підлягає ремонту, ми обов’язково його обміняємо на одиницю відповідної якості або повернемо кошти. 

 

Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки.

Повернення грошей за доставку здійснюється тільки в разі отримання товару із дефектами.